viernes, 1 de abril de 2016

Hallo, vrienden Sun-Gazers!
Wij zijn met zijn allen op deze reis naar de bevrijding via de Pijnappelklier, na zovele eeuwen. We willen zoveel mogelijk minuten zonnekijken, om doelstellingen en beloften gerealiseerd te zien van dingen die andere routes niet kunnen geven.
Bij de vijftien minuten aangekomen realiseerde ik me dat wat HRM zegt waar is .. niet dat ik twijfelde, maar het ervaren is toch wel een openbaring! Laten we zeggen dat in mijn geval, een aantal paradigma's die mijn leven voor een deel regeerden zijn gewijzigd, zodat ik me behoorlijk bevrijd voel.

Nu op naar de tweede fase, naar 30 minuten ...

Ik heb twee vragen:
Ik heb ’s ochtends, in het eerste uur van de dag, precies 17 minuten over, door de bergen die de horizon in het oosten aan het zicht onttrekken. Zoals ik eerder meldde, verkies ik het eerste en het laatste uur van de dag, boven indirect Sun-Gazing, waarbij ik het eerste uur prefereer.
Nu is de zon ’s morgens vroeg vaak gedeeltelijk verduisterd door wolken. Wat moet mijn criterium zijn? Kan ik zonnekijken als de zon zichtbaar is door de wolken?
en:
Als de zon dan helemaal wordt bedekt, waardoor het onmogelijk is verder te 'staren', is het dan mogelijk om te onderbreken, en later indirect verder te gaan met Sun-Gazing, of in het of laatste uur, en de resterende tijd toe te voegen? Vandaag moest ik bij negen minuten stoppen.
Hiermee groet ik jullie, en ik hoop dat je me kunt helpen bij mijn onzekerheid.
Groeten uit de bergen van Medellín, Colombia,

L. Rijklof

No hay comentarios.:

Publicar un comentario